Handige checklist voor jouw brainstorm-sessie!
Speciaal voor jou hebben we een handige checklist met zaken waar je allemaal rekening mee moet houden voordat je een brainstorm sessie gaat organiseren. Pas deze tips toe om de meest gemaakte vergissingen en valkuilen te vermijden!
Hoe vertalen we ons probleem naar een geschikte startvraag (‘challenge’)?
Hoe stellen we de groep van deelnemers samen?
Welke methoden en technieken gaan we gebruiken, en wie kan deze het beste begeleiden?
Hoe zorg je ervoor dat de sessie de gewenste resultaten oplevert?
Gratis Boekje met Creativiteitstechnieken
Speciaal voor jou hebben we een handig boekje samengesteld met verschillende technieken voor zakelijk creatief denken. Ook zijn er enkele oefeningen waarmee je een creatieve mindset bij jezelf kunt oproepen. De technieken zijn zowel individueel als in groepsverband toe te passen.
Enkele veelgebruikte creatieve ideetechnieken met duidelijke voorbeelden en templates!
Inclusief de technieken: ‘Sprinter’, ‘Reversal’, ‘Morfbox’, ‘MindMap’ & ‘Scamper’
Uitleg Proces en Spelregels voor een creatieve sessie!
Bonus: Creatieve Warming Up Exercise!
Snel weten hoe je je innovatievermogen kunt vergroten?
Speciaal voor jou hebben we een handig boekje met 10 innovatiemodellen die je de belangrijkste inzichten aanreiken voor het ontwikkelen van het innovatievermogen van je afdeling of organisatie. Lees het gerust eens door om je te helpen bij het opstellen van een aanpak!
Wat zijn de verschillende typen van innovatie?
Welke externe krachten beïnvloeden mijn veranderurgentie?
Welke factoren bepalen mijn innovatievermogen?
Hoe ziet de weg naar innovatief meesterschap eruit?
Over ons …
KreaNova helpt organisaties met de ontwikkeling van hun zakelijke creativiteit en innovatievermogen door middel van advies, training, coaching en procesbegeleiding.
Alexander Heijnen
InnovationBooster bij KreaNova
“Wij zijn er 100% van overtuigd dat elke organisatie beschikt over een onuitputtelijke bron aan nieuwe en waardevolle ideeën. Samen helpen wij jou aan de benodigde ‘mindset, skillset en toolset’ om deze bron aan te kunnen boren en de ideeën om te zetten in nieuwe producten, diensten en processen.”